תרגילי קיגל לנשים – לשיפור ההנאה המינית ועוד.

מאי 13, 2018  |  Posted by admin  |  No Comments

שריר רצפת האגן מקיף את פתח הנרתיק ונמצא בתחתית האגן זה אחד השרירים שמתכווץ בזמן אורגזמה. הכנסת אצבע לנרתיק בזמן אורגזמה תאפשר לך לחוש בכך. אצל חלק מהנשים, במיוחד לאחר לידות, פוחתת עוצמת התכווצות השריר. כמו כל שריר אחר הוא זקוק לתרגול כדי לשומרו במצב מיטבי. ד”ר קיגל הרכיב סדרת תרגילים קצרה המיועדת לנשים הסובלות מכיווץ לא רצוני של הנרתיק, מפליטה לא רצונית של שתן, וגם מומלצת לחיזוק ושיקום הנרתיק לאחר לידה. נשים רבות דווחו כי לאחר 6 שבועות של תרגול הן חשו כי הנאתן המינית בשעת המשגל גברה.

 אני ממליצה להתנסות בתרגילי קיגל:

זיהוי השריר: כדי למצוא את שריר רצפת האגן שלך, הפסיקי את זרימת השתן השריר שאותו את מכווצת כדי לעצור את זרימת השתן, הוא השריר, תרגלי מס פעמים עצירת שתן על מנת להכיר את השריר, ובסוף מתן השתן לחצי עליו חזק כאילו את סוחטת את הטיפות האחרונות- זהו מצב של דחיפת השריר. לאחר מכן שכבי על המיטה שימי אצבע בפתח הנרתיק וכווצי את השריר. שימי לב אם את יכולה לחוש בהתכווצות השריר סביב אצבעך. התום ששה שבועות של תרגול, בדקי אם חל שינוי בעוצמת הכווץ.

תרגיל ראשון: מורכב מכווץ השריר למשך 3 שניות והרפיה ל 3 שניות. תרגלי סדרה של 5  כווצים והרפיות 3 פעמים ביום בכל מקום וזמן שנוח לך (זכרי איש לא מבחין בכך מלבדך) בהמשך כשתרגישי שהשריר התחזק תעלי ל10 כיווצים והרפיות 3 פעמים ביום.  על מנת להקל על התרגילים, את יכולה לשלב נשימות מתאימות: בזמן הכיווץ תוציאי אויר (נשיפה). וגם תוכלי להקל על האימון על ידי עצימת  העיניים ו/או סגירת כפות הידיים בזמן הכיווץ. שרירי פי הטבעת עשויים אף הם להתכווץ בשעת התרגיל וזה בסדר. אולם אם את חשה את שרירי הירך, הישבן או הבטן נעים אף הם  יתכן שאת לא מכווצת את השריר הנכון.

תרגיל שני: התרגיל השני דומה לראשון,  אלא שהוספנו גם פעולת שחרור /דחיפה של השרירים כלפי חוץ. כמו בתרגיל ראשון, מכווצים את השרירי ל- 3 שניות, עושים הרפיה ל-3 שניות, ועכשיו דוחפים את השרירים כלפי מטה ל-3 שניות (כמו שלוחצים להטיל שתן או להוציא צואה) ושוב הרפיה 3 שניות. וחוזרים כמו בתרגיל הראשון. בתרגיל זה הדגש הוא יותר על לחץ באזור הנרתיק מאשר באזור פי הטבעת.

תרגיל שלישי: התרגיל השלישי דומה לראשון, אלא שהפעם הכיווץ וההרפיה נעשים במהירות רבה ככל האפשר. עושים 10 פעמים כיווץ/ הרפיה מהירים, שלוש פעמים ביום. אם זה קשה, התחילי ממספר נמוך של תרגולים ולאט תעלי במספר. חשוב לחזק את השריר ולכן רצוי שהתרגול יהפוך להרגל כמו צחצוח שיניים!

כשהשריר יתחזק זה יאפשר לך גם להעצים את היכולות האורגזמתיות שלך:

בזמן פעילות מינית כשעולה תחושת האורגזמה הוסיפי כיווצים קטנים כדי למתוח את הגל האורגזמי ולהתניע את האורגזמה הבאה! וזו שלאחריה! בהצלחה!!

Comments are closed.